Smerteklinik Silkeborg

Alternativ smertebehandling i nærheden af Silkeborg

På vores smerteklinik en times kørsel fra Silkeborg, er der hjælp at hente både til let forbigående smerte og til kronisk smerte.

Hos Klinik Slotssøen kan vi tilbyde dig smertebehandling ud fra flere forskellige metoder. To af vores mest brugte metoder tager udgangspunkt i LDN og i særdeleshed i medicinsk cannabis, hvilket du kan læse mere om herunder.

Måske er det tid til at prøve medicinsk cannabis

Hvis du har været igennem en smertebehandling med de smertemediciner, som de fleste læger udskriver, men uden at det har givet dig den rette lindring, så er det måske tid til at du skal prøve smertebehandling med medicinsk cannabis.

Cannabismedicin har ikke været på markedet særligt længe i Danmark. Alligevel er der kun gode resultater at vise frem. De få bivirkninger, der er registreret, er alle forbigående og giver ingen varige mén.

Medicinsk cannabis kan anvendes som smertebehandling ved både kortvarig, forbigående smerte og til langvarige, kroniske smerter. Ved eksempelvis cancer kan medicinsk cannabis virke som lindrende supplement til den øvrige behandling. Slidgigt og andre kroniske lidelser kan ligeledes lindres.

Cannabismedicin kan anvendes mod en lang række sygdomme ud over smertebehandling. Behandling med medicinsk cannabis mod blandt andet PTSD og ADHD har indtil videre også vist rigtig gode resultater.

Du behøver ikke leve med dine smerter - smerteklinikken nær Silkeborg kan hjælpe dig

Smerter skal ikke definere dig og dit liv. Men når man lider af daglige smerter, så kan det godt gå hen og blive svært at se ud over disse, da de let kommer til at diktere ens liv og gøren. Heldigvis behøver det ikke være sådan. Du kan nemlig finde hjælp til dine smerter her hos os i smerteklinikken nær Silkeborg.

Med medicinsk cannabis kan du få muligheden for at være dig selv igen – på trods af dine lidelser. Ingen kommer gennem livet uden at opleve smerte, men det betyder ikke, at man skal undlade at gøre for at lindre den.